ده بازیکن گران قیمت دنیا
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥

طرفداری- وقتی که می خواهیم ارزش یک بازیکن را بفهمیم، فاکتورهای مختلفی را مورد بررسی قرار می دهیم. بعضی از این فاکتورها مشخص هستند مانند سطح رقابتی، قدرت هم تیمی ها و کلاً حضور در جمع بهترین های بازار نقل و انتقالات.

ولی بعضی از این فاکتورها زیاد مشخص نیستند، مانند اتفاقاتی که در رختکن می افتد و یا جا افتادن بازیکن در تاکتیک مربی تیم.

در این اواخر فصل اروپایی نوسانات بازیکنان بیشتر مشخص می شود. بعضی ها همچنان توانایی هایشان را به رخ می کشند تا در فصل نقل و انتقالات با قرارداد های بزرگ روبه رو شوند و بعضی ها هم برای بدست آوردن افتخارات بیشتر تلاش می کنند.

در این مقاله می پردازیم به معرفی با ارزش ترین بازیکنان فوتبال دنیا بر اساس قیمت آن ها در بازار نقل و انتقالات.

10-رابین فن پرسی 45،000،000 یورو


در تابستان گذشته همه تیم های برتر اروپایی به دنبال او بودند. رابین با 30 گلی که در فصل پیش برای آرسنال زد مشتریان زیادی پیدا کرد و سرانجام با قرارداد 30،7 میلیون یورویی به منچستریونایتد رفت و ثابت کرد که تا آخرین پنی این پول می ارزد.

این بازیکن تا اینجا 19 گل برای یونایتد زده و در 28% گل های این تیم سهیم بوده است. در نتیجه یونایتد با 11 امتیاز اختلاف نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار گرفته است و همچنین برای کسب یک اف ای کاپ دیگر هم در تلاش است.

تنها اثر منفی حضور ون پرسی در یونایتد، از دست رفتن جایگاه رونی است که دیگر مثل گذشته گل زنی نمی کند ولی چیزی که مهم می باشد این است که این دو بازیکن با همکاریشان منچستر را به قهرمانی نزدیک کرده اند.

9-سرخیو آگرو 45،000،000 یورو

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 26 اسفند 1391برچسب:, | 14:39 | nika messi |